Over ons

Waarom zijn we resolvedby gestart.

Wij staan voor zonder bla bla customer experience werkend te maken door service toe te voegen aan jouw klantreis. Er worden in onze ogen teveel onnodige (theoretische) discussies gevoerd en te weinig acties ondernomen. Teveel oppervlakkige initiatieven opgestart en te weinig blijvende verandering gerealiseerd. 

ResolvedBy staat voor Doen. Geen allesomvattende CX strategieën en complexe programmaś. Wij geloven in een pragmatische aanpak. Een heldere visie die richtinggevend is. Daarna samen met alle stakeholders doelen stellen en kleine successen boeken. Die successen heb je nodig om de ‘buy in’ te krijgen en door te kunnen gaan. Dit is geen theorie, dit is ervaring. Met andere woorden, gewoon doen.

Eerst wie, dan wat.

Tom van de Wal.

Tom heeft senior (board) ervaring en weet succesvol digital transformaties te leiden en Customer Experience strategiën neer te zetten. Door het bouwen van winnende teams en slim integreren van digitale innovaties weet hij resultaten te behalen.

20210421122053_IMG_0155
Peter Philips

Peter Philips.

Peter is een expert, met veel praktijkervaring in ontwerpen en werkend maken digitale innovaties en specifiek conversational strategie. Zowel bij grote corporates als in MKB omgevingen weet hij de toegevoegde waarde van innovaties te realiseren.

Onze manier van werken.

Onze aanpak is in lijn met wie we zijn: persoonlijk, oprecht, pragmatisch, innovatief, creatief & samenwerkend. Daarom geen dikke adviesrapporten, onnodig complexe programma structuren of uitgekauwde marktanalyses, maar samen werken aan de beste oplossing, snel starten en vervolgens verbeteren.

  • Jouw uitdaging of probleem staat bij ons centraal (een business probleem / use-case / doelstelling)
  • Met onze ervaring en waardevolle partnerships realiseren daadwerkelijke oplossingen
  • Focus op de oplossing; een pragmatische aanpak zonder poespas.
  • Duurzame oplossing; Wij doen het voor, we doen het samen, jij doet het zelf
Start nu een gesprek!

Hoe Resolvedby jou kan helpen.

Consulting.

Wij helpen bedrijven met direct klantcontact (B2B en B2C) die via Service klanten aan zich willen binden en duurzame groei willen realiseren.

Voorbeeld projecten:

  • Opstellen CX strategie en roadmap
  • Klantfeedback en inzichten
  • Conversationele strategie en conversational commerce
  • (Digitale) klantcontactstrategie
  • Inrichten Customer Experience en Service organisatie

Projecten.

Ideeën en use cases omzetten in werkende oplossingen. Om versnelling aan te brengen of barrières te doorbreken.

Voorbeeld projecten:

  • Chatbot implementatie om klantcontact te automatiseren
  • Selfservice projecten zoals Live video advies of keuzehulp
  • Conversational Content & analyse
  • Social Messaging om nieuwe digitale contact kanalen toe te voegen